PAMPERS en UNICEF: samen in de strijd tegen tetanus bij moeders en pasgeborenbaby’s.

10 jaar vol acties, vooruitgang en succes …

20.01.15 APPROVED Together for 10 years LOGO
Een strijd die we samen met Pampers meer dan ooit voortzetten, want de afgelopen 10 jaar hebben bewezen dat het kan. Sinds 2006 en de lancering van de campagne ‘1 pak = 1 levensreddend vaccin’ konden naar schatting 500.000 pasgeboren baby’s worden gered en helpt de campagne vandaag de dag om 100 miljoen vrouwen en hun baby’s tegen deze dodelijke ziekte te beschermen. In 2006 werden nog 38 landen getroffen door maternale en neonatale tetanus. Tien jaar later hebben we in 17 landen de ziekte volledig kunnen uitbannen.

Pampers lanceert de campagne opnieuw en breidt ze ter gelegenheid van dit jubileumjaar uit met speciale initiatieven via sociale media, in de hoop de meest gekoesterde wens van deze samenwerking te kunnen verwezenlijken: tetanus bij moeders en pasgeboren baby’s overal in de wereld voorgoed uitbannen.


1x kijken/liken/delen = 1 levensreddend vaccin

Voor elke keer dat de speciale ‘Wishes’-video van Pampers wordt bekeken, geliket of gedeeld op onderstaande sociale media, zal Pampers een levensreddend vaccin doneren.

Facebook_Vector_Logo_Hd_02

1 pak = 1 levensreddend vaccin

Voor elk verkocht pak Pampers-luiers of -babydoekjes met het UNICEF-logo, doneert Pampers een levensreddend vaccin.

De campagne loopt van begin oktober tot einde december in de supermarkten.

1 geplaatste foto = 1 levensreddend vaccin

Deel een foto van jouw baby die kaarsjes uitblaast en hiermee een wens doet op onze Facebookpagina met de hashtag #PampersUNICEFWens en doneer zo een levensreddend vaccin.

Facebook_Vector_Logo_Hd_02